راز هایی از لیپوساکشن یا شفط الدهون
نوشته شده توسط : ali

لیپوساکشن (شفط الدهون) عملی است که در طی آن چربی ها با برش های کوچک از قسمت پنهان به صورت 360 درجه چرخش مکیده  می شوند تا حداکثر چربی را از بین ببرد و بدنی باریک و زیبا را برای شما بسازد. لیپوساکشن چربی های مناطقی مانند شکم، ران، باسن و بازوها یا گردن را نیز می تواند از بین ببرد. از دیگر نام های لیپوساکشن (شفط الدهون) می توان به لیپوپلاستی (lipoplasty) و یا کانتورینگ بدن اشاره کرد. لیپوساکشن را نمی توان جایگزینی برای ورزش کردن و داشتن رژیم غذایی مناسب دانست. اگر اضافه وزن دارید می توانید با رژیم های غذایی و ورزش کردن از اضافه وزن جلوگیری کرد اما چه زمانی مناسب است که عمل جراحی لیپوساکشن (شفط الدهون) استفاده کنید؟

اگر چربی در نقاط خاصی از بدن بیشتر از بقیه اعضای بدن باشد، ولی همچنان وزن شما پایدار باشد، شما می توانید کاندیدای مناسبی برای انجام عمل لیپوساکشن باشید.

 

با افزایش وزن، حجم و اندازه سلول های چربی افزایش پیدا می کند. کاری که لیپوساکشن برای شما انجام می دهد، در واقع به این صورت است که تعداد این سلول های چربی را کاهش می دهد. اگر تن و پوست خوبی دارید، پس از عمل جراحی، احتمالا پوست صاف بنظر می آید و اگر پوست بسیار نازک و با خاصیت ارتجاعی ضعیف باشد، ممکن است پوست در مناطق تحت درمان شل بنظر آید. اگر تصمیم بر این دارید که عمل لیپوساکشن (شفط الدهون) را انجام دهید باید از نظر سلامتی بدنتان کاملا چک شود. ناراحتی های مانند دیابت، فشار خون ضعیف و بیماری های عروقی از جمله مواردی هستند که اگر کسی به آن مبتلا باشد، قبل از انجام جراحی حتما باید با پزشک متخصص صحبت کند؛ چرا که می تواند شرایط جراحی را بسیار خطرناک کند.

 

 

عوارض احتمالی جراحی لیپوساکشن شامل موارد زیر است :

پس از عمل به دلیل از بین رفتن چربی ها، ممکن است پوست شما پژمرده و شل بنظر آید.

عفونت های پوستی نیز از موارد خطرناکی است که بسیار نادر ممکن است برای آن دسته از افرادی که به کلینیک های بهداشتی و معتبر مراجعه نمی کنند به وجود آید.

 

فراموش نکنید که قبل از عمل جراحی حتما با پزشک متخصص خود صحبت کنید و با وی مطرح کنید که چه انتظاراتی از انجام این عمل دارید. در آن صورت است که جراح شما، تاریخچه پزشکی شما را مرور می کند و اگر خطری شما را تهدید کند به شما می گوید. علاوه بر این ممکن است جراح شما تعدادی دارو و یا مکمل برای استفاده قبل از عمل برای شما تجویز کند که قطعا استفاده از آن روند جراحی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد. مهم است که بدانید جراح شما حدود سه هفته قبل از انجام عمل شما را از مصرف برخی دارو های خاص از جمله رقیق کننده خون یا NSAID منع می کند. همچنین ممکن است لازم باشد که شما قبل از عمل برخی آزمایش های خاص را انجام دهید که این موضوع و نوع و تعداد آزمایش ها بسته به تصمیم نوع دکتر است.

 

کلینیک نوین ایرانا با سال ها تجربه در زمینه جراحی های لیپوساکشن (شفط الدهون)  آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.





:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: